söndag, oktober 26, 2008

bulimia is SO '87

A is for age; 21
B is for booze of choice; ljus öl
C is for career; haha, "karriär". jag är telefonist för tillfället.
D is for your dad's name; djavad *iranier*
E is for essential items to bring to a party; sitt uppklädda jag, eget booze och kamera
F is for favourite song at the moment; zvezda - kino
G is for favourite game; just nu guitar hero
H is for home town; stockholm
I is for instruments you play; haha. har aldrig kunnat något sådant.
J is for jam or jelly you like; hjortonsylt, det enda rätta!
K is for kids; gärna. nån annan gång.
L is for living arrangements; förstahandstvåa i hezelbiii
M is for mother's name; merja *finne*
N is for name of your crush; winona! hihi
O is for overnight hospital stays; nä. aldrig! haha jag har aldrig legat på sjukhus. *sheltered*
P is for phobias; höjder, hajar och att spy.
Q is for quotes you like; "Jerry, just remember, it's not a lie if you believe it." - george costanza.
R is for relationship that lasted the longest; nisse, 3 och ett halvt år typ. still going strong!
S is for sartorial style; ambivalent, mest svart, klär mig efter humör.
T is for time you wake up; när jag vill.
U is for underwear; prickiga & blommiga just nu. annars vanliga enfärgade hipsters från H&M. redigt och bekvämt. inge jävla rysch-pysch-trams här inte.
V is for vegetables you love; åh! avocado!!
W is for weekend plans; vilket jävla skämt. fråga nästa helg ist.
X is for x-rays you've had; bara hos käftis
Y is for yummy food you make; jag improviserar alltid och har alltså ingen koll på vad jag håller på med.
Z is for zodiac sign; fäsk *känslig, vänlig, slarvig*

nu måste jag åka till jobbet!

0 kommentarer: