fredag, oktober 31, 2008

iraniebruden

okej. jag har en sån jävla ledsam helg framför mig, igen. min hela vardag är egentligen en sorry ass excuse of a vardag, jag känner mig som en satellit som har fallit ur sin omloppsbana och glider längre och längre ut i rymden, blir svårare och svårare att komma åt. gravitationen, som annars upprätthåller kontakten mellan satelliten och planeten, når inte längre ut, så satelliten ger upp och ba "okej, screw everything. hatar allt".

så jag sitter hemma och kollar på teve. har sett nyheterna om anders borgs "attack" mot bankerna fyra gånger idag, blir mer och mer äcklad av den där mannen för varje gång. inte specifikt för hans partitillhörighet, utan mer hans personliga utstrålning. han utstrålar arrogans. hånfullhet. det står "besserwisser" i pannan på honom och det är uppenbart att han i sitt stilla sinne hatar alla gnälliga väljare och kallar dem för patrask, men bara när frugan hör.

men sen såg jag svt:s pinsamma ungdomsprogram ramp. efter att två ledsamma, rent av patetiska, helger i rad ha sett ramp har jag utvecklat en allvarlig crush på programmets sexualupplysare, reyhaneh ahangaran (lär ju vara iranier, eller åtminstone 50%). fan vad länge sen det var jag såg en så jävla snygg brud.



sjukt fresh! ska börja följa ramp, eftersom mina helger tydligen ska suga gubbrumpa hädanefter.

0 kommentarer: