lördag, september 13, 2008

the yada-yada files



nu har jag ändå bestämt mig för att testa dr. hauschkas hudvårdsprodukter. fan vilken sucker man är om man går till åhléns city och lägger ut typ 500 kr för ett provkit. inte ens discount-drottningen strawberrynet kommer i närheten av internetbutiken jag hittade till nu, bodystore (som iofs verkar vara nån slags läskig kroppsbyggarbod med massa proteinpulver, kosttillskott och energy bars - men huvudsaken är ändå priset). hade jag beställt på strawberrynet hade jag betalat 538 kr, men nu slutar notan på strax över 300 kr, inkl. frakt! och då har jag ändå beställt en ögonkräm i full storlek också. det är så JÄVLA gött att handla på discount!

jag tror på dr. hauschka! om de bara kunde pimpa sina förpackningar. det är så jävla hälsokosthippie med bruna plastflaskor med vita lock och etiketter med gulddetaljer.

5 kommentarer:

masha sa...

jag frågade just den allsmäktige emelie (hudvårdsterapeut om typ mindre än en månad!) och hon säger att det inte är ett bra märke. kanske inte sämst men inte heller "bra". hon sa bla att det har dåliga ingredienser. jag fattar inte men litar på henne haha.

A. sa...

WHUTT WHUTT! NOOO!!!

A. sa...

eller alltså... tur att det bara är ett prov-kit!

Anonym sa...

fast det är förmodligen inte asdåligt liksom. kanske skönt att använda men inte direkt så bra som kvallemärkena i det långa loppet.

A. sa...

men vad är ett kvallemärke då? dermalogica var ändå typ sådär. allra bäst i början. ole henriksen har vi redan strukit. vad använder du?