lördag, september 13, 2008

iranindian



nej.. jag inget bättre för mig en lördagkväll. och jag är ganska nöjd med det. har fortfarande inte hittat nåt tamagotchispel värt namnet, men har dock insett vidden i hur tragiskt sommarkrysset är. verkligen ett lågvattenmärke för TV4's del. det är förvånansvärt att så lågkvalitativ teve får sändas i sverige. känns mer som om sommarkrysset hör hemma i tyskland.

skorna finns på asos och kostar 520 kr respektive 2 950 kr. de senare är från opening ceremony och kommer antagligen hypas sönder innan jag hinner bestämma mig för att köpa dem. eller är de inte tillräckligt mycket olsen twins för att alla bloggarbrudar ska skriva "vill haaaaa"? tss.

jag tycker att det är så konstigt att heroin chic-grejen fick en revival. nu går alla balla kids runt och ser ut som coke bitches från texas. not hot. hel och ren ska man vara, hel och ren!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha coke bitches! så jävla bra.
Jag röstar för övrigt också på hel och ren.

A. sa...

;D

hel och ren never goes out of style!