lördag, september 20, 2008

shitty pete

alltså SHIT. mina fingrar har tagit ordentligt med stryk efter att ha spelat guitar hero i timmar, försöker skriva lite långsamt nu iallafall. men det gör ont alltså.

ikväll ska jag träffa cajsa & emelie sista gången innan cajsa och sandra åker till USA över hösten. jag och cajsa ska tillsammans med emelies fina pojkvän andreas till nån slag dieselfest och sen kommer emelie och då går vi till den där vice-festen som alla andra kids ska till. kan bli trevligt - om vice har lärt sig en läxa från sin förra värdelösa fest - kostar bärsen mer än typ 30 spänn kommer jag kissa på golvet i ren protest (som mammas katt eskil gör; har upptäckt att det är ett väldigt effektivt sätt att få uppmärksamhet på). men jag ser ändå fram emot att träffa flickorna. jag ska göra mig snygg och grejer. ha utsläppt hår och massa smink. cajsa gillar när jag har det, hihi. jag kommer sakna cajsa så jävla mycket. jag, emelie & cajsa är en perfekt trio! nu kommer vi bara vara en haltande duo! haha nej jag skojade. jag och emelie klarar oss utmärkt utan cajsa! hahah nej jag skojade igen! jag vet inte hur jag ska uttrycka mig nu, så vi lämnar det här ämnet...


ja, och så en annan grej... helt ärligt; pete doherty är världens största tönt. han är en stor bebis med missbruksproblem. är så himla trött på honom. vad försöker kan åstadkomma med den här bilden? "titta, jag är söt"? ingen är söt på det sättet han vill vara söt på, efter att man fyllt 12 år. så är det bara. skulle verkligen inte sörja om man slapp höra mer om honom. vilka gig han aldrig kommit till, vems namn han ristat in i låret med en trasig flaska, i vilken stad han tagits av polisen för narkotikainnehav... han är tragisk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha! du är så jävla rolig! i adore u!

puss emelie

ps. varför är inte den enda bilden som jag inte ser schleten ut på på fejan utan bara alla andra? haha. om du fattar. jag är bakis liksom så har problem med formuleringar idag.

A. sa...

haha, va? oj jag trodde att jag la upp alla. jag ska kolla igen. haha sorry babe.