lördag, augusti 30, 2008

inget grepp om verkligheten

vad är poängen med att folk ringer hit och på allvar tror att vi har numret till paris hilton, miley cyrus eller dogge doggelito? jag förstår när man busringer - även om det är en väldigt lam busringning, att fråga efter paris hiltons nummer - men nu var det alltså en tjej som på fullständigt allvar sa "men hennes nummer borde ni ju ha, hon är ju en sån som gillar att visa upp sig. jag tror faktiskt inte att hon har hemligt nummer". jag fick anstränga mig för att inte skratta högt åt henne, och svarade "jag har bara svenska nummer. om du vill ha ett amerikanskt nummer får du ringa till internationella nummerupplysningen." men hon gav inte upp! det här är så roligt, hon svarade faktiskt såhär: "men kan du inte bara kolla i era mappar och pärmar lite snabbt om numret står där?" - haha, MAPPAR?! tror hon att vi har alla våra nummer i mappar? PALLEEZE!

0 kommentarer: