onsdag, augusti 13, 2008

en geting, en tröja och rabatt på ica


en stackars geting som irrade omkring vid vardagsrumsfönstret. nisse fångade den under ett glas men glömde sedan bort den så den kvävdes ihjäl där under.


en tröja som jag inte har sett på evigheter. man återser massa gamla godingar när man rensar ur garderoben.


det här gör mig ändå så jävla glad. jag är som bekant ett poängfreak. jag samlar poäng överallt, för det är sjukt värt. jag har velat ha en mixer i flera månader, nämnde det här i bloggen för ett tag sen, och nu får man 100 spänn rabatt, bara för att man har samlat poäng som en jävla idiot på ica! plus 50 spänns avdrag om man använder bonuschecken som kom med posten igår!

okej håller käften nu. måste skriva om något svårt och bajsnödigt snart, annars tröttnar ni väl på mig.

0 kommentarer: