torsdag, juli 10, 2008

befriad!

"Vi kan härmed meddela att vår uppdragsgivare AB Storstockholms Lokaltrafik har återkallat ovanstående ärende och det är därmed avslutat hos oss.

Med vänliga hälsningar,
Eurocredit AB."
yes! jag slipper betala den där boten på 1200 kr! yes yes yes! jag känner mig så otroligt lättad, det har hängt över mig som ett ilsket åskmoln jättelänge och nu kan jag andas ut. det lönar sig att ta kontakt med SL:s kundtjänst, även om de inte är särskilt samarbetsvilliga, och även om kommunikationen brister ibland p.g.a. alla sommarvikarier, och även om nisse drygade sig när jag glatt viftade med brevet från inkassoföretaget. haha.

nu ska jag skutta ut till cykeln och hoja ner till maltesholm och sitta i solen hela dan. sen ska jag åka till mamma och träna (!!!) och sen ska jag äta middag hos henne och sen är min dag gjord.

åh. idag är en bra dag.

0 kommentarer: