fredag, mars 21, 2008

energi

jag har varit så passiv den senaste tiden, har knappt rört mig utanför dörren och mest såsat omkring här hemma och varit rastlös, vilket är ett resultat av att jag inte har så många föreläsningar och alltså är tvungen att idka självstudier. jag är inte tillräckligt disciplinerad för att lyckas med det. igår drog jag iallafall mitt sorry ass härifrån och åkte hem till mamma och käkade middag, sen hem till karin där samtal och filmtittande (an american werewolf in london) pågick fram till ett-tiden. sen kommer jag hem och jag och nisse sätter oss och tittar på SATC fram till gryningen. jag kröp ner under täcket kl. 06:00, det var ljust ute och den där jävla morgonfågeln sjöng sin serenad. så vaknar jag 6 timmar senare, sätter mig käpprätt upp i sängen och förstår inte vad fan det är som har hänt, det är helt absurt, vad lite aktivitet kan göra med energinivån.

och idag fyller ifyoureintoit en månad! haha. jag ska fira genom att inte göra något särskilt alls. Photobucket

ikväll ska jag hem till karin igen, tjejen har påskkalas. jag har inget gult att ha på mig så jag kör på det näst bästa; guld. haha. jag har en jättefin klänning i brokad som jag aldrig har använt. kanske dags nu.

0 kommentarer: