fredag, februari 29, 2008

5 år av tjärlek!

sportlovsfredagen 2003 träffades vi första gången; jag, max och nathan. jag skulle sluta nian och de gick i sjuan, det har gått fem år sen vi var så små; fem strålande år! ska strax göra mig i ordning för att gå på 5-års-anniversary med nathan - tyvärr är max uppe i umeå på spelning med boris och the jeltsins så han kan inte närvara (en bra markör för att visa att en del har hänt under dessa fem år), men vi räknar med att han tar igen det imorgon. bilden är tagen på väg till emmaboda 2005, max har tandställningen kvar, min "konstfrisyr" var väl utvuxen, men nathan ser ungefär ut som han alltid gjort, haha (förutom att han något år tidigare klippt av sig sitt långa barr). jag efterlyser bilder från vår odyssé, min dokumentation börjar inte förrän julen '05. oj, nu är klockan skitmycket! nu måste jag fara!

2 kommentarer:

Anonym sa...

wooord... jag har nog lite early pics därhemma... du ska få se snarast! puss puss pudd och tack så hemst mkt för igår!! det var sååå groovy!!!!!!! hoppas jag uppförde mig någorlunda där mot slutet... det är lite... dimmigt... puss puss /nathan

A. sa...

tack själv min kära! tack vare thomis som är så flitig med kameran så finns det en uppsjö av mkt fina bilder och filmer som läggs upp här snart, de kanske kan fräscha upp ditt minne!