fredag, mars 20, 2009

Kaffe och Opera

Madre mia... Nu är jag på väg hem efter en arbetsdag på 4 timmar, men som kändes som så otroligt mkt längre. Invigningar av shoppinggallerior i välbärgade Stockholmsförorter är fan inte att leka med. Inte ens om det är helgen innan löning. Sitter och vaggar i takt med tunnelbanetågets rörelser, jag är precis sådär lagom mjuk i musklerna som man blir efter en flaska iskall Corona på tom mage. Jag gillar verkligen det där, det som kommer innan berusning. The buzz. Hihi. Gud jag vill inte ens tänka på hur full jag kommer bli i helgen. Jag blir bakfull bara av SKRIVA det...

Och förresten, ett tips till alla som surfar i mobilen (vilket är precis det jag gör nu): tanka Opera istället för att använda mobilens interna webbläsare. Det går så sjukt mkt snabbare!

Puss!
blog comments powered by Disqus