tisdag, mars 03, 2009

hej jag hatar dig

läste på apans lilla blogg om vidriga tonårsgrabbar som man på 100% allvar önskar livet ur. minns ett annat meningsutbyte mellan två killar i 18-årsåldern på tunnelbanan nu i veckan:

kille 1: min farsa har diskbråck, han har så sjukt jävla ont asså. ibland gråter han.
kille 2: shit vad sjukt... då fattar man ju hur ont det gör. fy fan. orka vara gammal asså.
k1: ja eller hur!! men han blir så jävla tjurig av att vara sjuk också. bitter liksom. han bråkar på mig hela tiden, det är därför jag åker in till stan för att käka middag. annars måste jag laga den själv.
k2: mmm... vart ska vi käka då? donken?
k1: yeah, det kan vi väl. men asså jag blir verkligen lack på farsan. jag ORKAR liksom inte med hans jävla gnäll och tjat... men jag har ett hemligt trick.
k2: haha, ett trick?
k1: jepp. kom på det i onsdags. om han bråkar är det bara att kicka honom i ryggen, så kan han inte gå på en vecka. då lär han sig.
k2: haha... aaa, fett soft ju!
blog comments powered by Disqus