torsdag, februari 26, 2009

what's in my bag


1.
det svarta hålet som är min väska. en historia i fejkläder från åhléns.
2. biljetter till henrik schyffert-föreställningen i december. behåller dem av sentimentala skäl. det var ju så jävla bra.
3. nokia e71. min älskade.
4. ett jävligt kasst headset.
5. anteckningsbok, kladdblock och pennor.
6. aktuell läsning: "i trygghetsnarkomanernas land" av david eberhard.
7. självförsvarsspray som jag fick av pappa, läkerol och en nyckelring som siri hittade när vi körde ner till emmaboda i somras. ett riktigt sommarminne.
8. mina kompendier i persiska. har inte "hunnit" köpa kurslitteratur ännu..
9. ett rött sidenband. jag har ingen som helst aning om vad den gör där eller hur den har hamnat där.
10. handkräm från nivea. rätt jävla sepekass.
11. vantar som nisses mamma stickade åt mig i julklapp förrförra året. de lämnar knappt min sida, inte ens på sommaren, haha.
12. ja... det där är ju nycklar.
13. smink! det är fem läppglans (uppifrån och ner: stila, nars, dior, make up store, duwop), en liten neccesär från indiska, en fickspegel i metall, carmex och lip butter från body shop (passionsfrukt, yum!!)
14. mina glasögon, som jag aldrig använder. progressiva glas + chanelbågar = svindyrt. ergo: det sämsta köpet jag någonsin gjort. orka vara astigmatiker alltså.
15. och så plånkan dårå. det enda jag någonsin köpt på mango.
blog comments powered by Disqus