torsdag, januari 08, 2009

rinner iväg

jag vill typ gråta nu. min chef vägrar byta bort mitt arbetspass på lördagen så jag kan ju skita i att gå på demonstrationen. gud, jag blir så jävla ledsen. mina chefer är som good cop/bad cop, och nu lyckades jag göra the good cop arg på mig för att jag antydde att jag inte kunde komma på lördag. jag hatar den snälla polisen. jag hatar alla poliser. jävla skit. jävla skitchefer. snikna jävla skitstövlar, hala som ormar är vad de är.

och som ni kanske har räknat ut så har jag inte sagt upp mig idag. men jag tog ett fegt steg i rätt riktning och sa att jag inte kan vara en regular längre. så nu kommer de bara ringa mig "vid behov" i fortsättningen. jag vet inte hur ett ryggradslöst kräk skulle bete sig sen, om de typ ringer t.ex.

what would jesus do?

(lite väl osmakligt att kalla jesus för ett ryggradslöst kräk? eller? jag vet inte. anything goes.)
blog comments powered by Disqus