måndag, januari 12, 2009

recap






jag kom iväg till demonstrationen i lördags ändå. haha, ja. och sen var jag ute med ett snyggt gäng, vi var på street som stänger kl. 02:00! fattar inte. det är som att ha 19 som åldersgräns.

och igår fick jag veta att min brorsa har tillbringat natten på sjukhus, allt blod rann ur mig på en sekund och jag kände mig helt svimfärdig innan jag hann höra andra halvan av meningen. men det var inte så farligt. hans vänstra lunga har kollapsat (?!) och det är tydligen inte konstigt om man är en lång och smal kille mellan 18 och 25 år. utan uppenbar anledning. han hade suttit ute och druckit öl med en kompis, sen reste han sig upp och då slutade han andas. kroppen works in mysterious ways. men han mår bra och kommer bli helt återställd. frågan är om jag själv kommer bli det, hah.
blog comments powered by Disqus