onsdag, januari 28, 2009

lily of the valley


min idealparfym som jag alltid letar efter är en som luktar som liljekonvalj. bättre än så blir det liksom inte. det är min heliga graal litegrann.. hah. alla som vet något om vart jag kan få tag på en parfym som doftar liljekonvalj bör berätta det. och då snackar jag parfym och inte tvålar eller body lotions. och helst parfym som är ren liljekonvalj, det utesluter alltså paris hiltons egna linje och även gianfranco ferré... demeter har såklart en parfym som vore perfekt, men frakten kostar dubbelt så mycket som själva flaskan så det känns rätt jävla ovärt. any ideas?



UPPDATERING: utöver tipsen som lämnades i kommentarsfältet (TACK! ) så hittade jag också en annan parfym, som är baserad på liljekonvalj; diorissimo från dior. känns ju pålitligt. fast förpackningsdesignen lämnar en del att önska... haha fast man kan inte alltid vara en sån.


blog comments powered by Disqus