måndag, januari 26, 2009

death by beyoncé

ÅH YES! jag hittade den äntligen! för tusen år sen skickade nathan en video från 2004 års grammy awardzz med prince & beyonce i ett sizzling hot prince-och-beyonce-medley. videon kom på villovägar och plötsligt var den borta. tack vare prince djävulska advokater är det skitsvårt att hitta hans material på internet, men nån liten rackare har lagt upp det här klippet på myspace!!! åh jag blev asglad när jag hittade den, den är precis lika bra som jag minns den!

så här är den. anledningen till att beyonce är en gudinna:



de är som djur! jag kan inte komma över det. hon är så satans HET. thomas vet vad jag menar! jag älskar hennes råa röst och hennes LÅR. och prince alltså. finns faktiskt inga ord för grym den där lilla mannen är. så rivig.
blog comments powered by Disqus