söndag, december 21, 2008

är det inte perfekt så får det vara


jag satt och bläddrade i min last.fm-statistik och upptäckte att den mest spelade artisten de senaste 6 månaderna är [unknown]. PSYKBRYT. jag lägger ner så himla mycket tid på att hålla min statistik flawless, inga jävla döda taggar, felstavningar eller brutna länkar. jag vill att det ska vara perfekt. men så har några skivor plötsligt förlorat all sin info i windows media player, utan att jag har märkt nåt, och så har jag tydligen lyssnat på fucking [unknown] i ett jävla halvår. jag kan inte beskriva hur jävla irriterad jag blir.

jag har 150 låtar som heter [unknown], totalt 5,4 timmar musik som jag nu måste gå igenom. och 32 låtar av dessa har jag också råkat döpa till "Police and thieves". jag skulle ändra namnet på EN låt, men lyckades glömma att jag hade markerat TRETTIOTVÅ. ååhhhhh. PSYKBRYT.
blog comments powered by Disqus