måndag, oktober 27, 2008

say what you mean, mean what you say!

jag har lagt till en ny låt på mitt blandband; love song - madonna & prince! jag har lagt den överst i spellistan så den kommer direkt när man trycker på play. jag pratar alltså om den där rosa lilla prylen som ligger långt ner i högerspalten. ah. det är ju nästan som att man bli lite star struck bara av att lyssna. i duetter måste man ju alltid ta någons parti. vem som mest förtjänar alla props. jag är definitivt i team prince. jag älskar de där små inläggen han gör i bakgrunden, med ömsom vibrerande bas och ömsom ylande falsett. jag ÄLSKAR prince. så jävla HET.



jag är helt seriös. jag tycker verkligen att prince är het. på det där könlösa viset. det enda han utstrålar är sex. ingen gör det som han. inte madonna. inte ens winona. tänk att vara het på det könlösa viset och ändå utstråla så mycket sex. då är man universialmedicin. multikompatibel. alla borde vara så.

0 kommentarer: