tisdag, oktober 21, 2008

"jag har på sistonde mer och mer börjat likna en fyrkant" HAHA LOL



haha, säga vad man säga vill och blondinbella och hennes pojkvän, men han är fan rolig!
"Toaletterna på skolan är ofta väldigt äckliga. Innan jag går in drar jag alltid en djup “sniff” för att kontrollera att toaletten inte är besudlad. Detta så att jag kan avbryta besöket om toaletten är förstörd så att ingen ska tro att det är jag som orsakat katastrofen. Jag har kommit underfund med att detta är väldigt äckligt, alltså att dra ett djupt andetag direkt när man kommer in på toaletten. Men vad ska man egentligen göra för att undvika det här problemet?"
haha. jag gör själv så! och ett annat skojigt inlägg här. han testar bellas goodiebag från den där sinnessjuka tillställningen som är veckorevyns blog awards. synd bara att han inte testade resten av prylarna, jag blev nyfiken på vad det är i den där stora kartongen! stora kartonger betyder roliga presenter.

2 kommentarer:

anna wintour sa...

visst sitter jag och driver med större grupper men jag ger mig inte på privatpersoner eller individer.

Linda Rosing har inte varit så snäll mot mig hon heller. Hon skrev precis som dig att jag var psykisk sjuk eller liknande. Linda kallade mig mytoman också.

som sagt jag skriver om folk som skriver om mig men jag kallar inte folk för sjuka eller annat utan att lära känna dem. Hela svenska folket vet mer om Linda än om mig. Jag har inget emot Linda hon är som vilken tjej som helst som skriver om mig.

tack att du är så snabb själv jag hatar när folk svarar efter 2 veckor och då man inte ens vet vad de svarar på. Man har helt enkelt glömt bort dem.

A. sa...

men är det någon skillnad? det är fortfarande människor du pratar om, oavsett om det är större grupper eller individer. du kan inte köpa dig fri från skuld bara för att du påstår att du driver med större grupper av människor, för det enda du gör egentligen är ju att du förolämpar FLER, än om du ger dig på en enskild individ.

dessutom ljuger du när du säger att du inte ger dig på enskilda individer. i det här inlägget SMYGFOTAR du random tjej, och förolämpar henne på ett jävligt billigt vis. du skriver:

Endast i raggiga Tierp kan man hitta dessa raggar brudar. Hon på bilden heter säkert Titti, Nettan, Kicki eller Ingela. De långhåriga raggarmännen som skulle tycka att just hon vore en sexbomb skulle säkert kunna heta Benny, Denny, Roger, Glenn eller Tony. Sedan får vi inte glömma invandrare med namnen Hassan, Ismail eller Hussein som skulle dö för denna tjej. Kaka söker maka eller hur?

Varför tror ni att Fadde Darvich och Linda Rosing hittade varandra. För Linda är en typisk "Nettan" och Fadde är en typisk "Hussein" taget direkt från 80 talets äkta integreringsförhållande."


det där är definitivt att ge sig på enskilda individer, och även om du kallar det för att "driva med större grupper" så vet jag att det finns VÄLDIGT många personer som skulle bli oerhört förolämpade av det där.

så ta av dig offermasken, du är inte så jävla snäll själv.