måndag, september 29, 2008

!xobile

god morgon y'all! idag är det pepp. jag är ledig hela dagen (vilket iofs inte är så jättepepp; jag bad om att få byta till ett dagpass men istället blev jag struken, haha, snopet. mindre lön nästa månad) så jag ska knyta ihop några lösa trådar här hemma, äntligen få saker gjorda liksom. men på kvällen ska jag, nisse och brorsan gå och se russell peters på chinateatern, vilket ju var födelsedagspresenten. haha han blev jätteglad, frågade om vi driver med honom och sen studsade han omkring och flaxade med benen i några minuter (min brorsa gör sånt när han är peppad).



hittade lite nya grejer på youtube. han har slutat vara snubben som bara driver med alla utlänningar, och istället blivit lite upprörd, ja man skulle nästan kunna missta honom för en aktivist! raising awareness and all that shit! nigga!

0 kommentarer: