fredag, september 26, 2008

JANIE JONES



gud vilken clash-revival jag fick nu. blev också plötsligt sådär tonårsnödig över en band-tischa. och med band menar jag the clash. inget annat är bra nog för mig. jag har en gammal clash-t-shirt som jag köpte på internet för säkert 4 år sen, den var för liten från början och den är definitivt för liten nu. den är jättefin, väldigt revolutionär, haha. det är en röd stjärna och en uppslagen bok, på höger boksida finns det en pistol och på vänster sida står det "the future is unwritten". under stjärnan finns en banderoll som det står "know your rights" på (check it!). känner för att köpa en ny. hittade den här på allposters.com för 180 kr inklusive frakt, bra pris!



den är inte lika fin som den jag har. den känns mest hjärnlöst punkball, typ random asiatiska tecken- YEAH! blixtar - DOUBLE YEAH! dödskalle - TRIPLE YEAH! korslagda ben - QUADRUPLE YEAH! men det är lite fint att de själva har den på sig. oh well. får se hur det ser ut nästa månad, haha. det är antingen t-shirten eller en SL-remsa typ.

4 kommentarer:

Anonym sa...

WOW, har du en sån tröja?! *avundsjuk*

A. sa...

hihi tack! :D

fast alltså, jag har den med stjärnan och boken, inte dödskallen och blixtarna. fast ja okej, den är grym, hihi, men nu finns den bara kvar i olivgrönt, och det känns inte som nån hit.

Anonym sa...

ja men jag menade den du har. skitfin!!

A. sa...

åh, tack babe! haha har du aldrig sett den? hade den en del på gymnaziet om jag inte missminner mig..