torsdag, september 11, 2008

god eftermiddag



nu har jag suttit och pillat med de där små gråa ikonerna under min bild här till höger. det syns säkert inte men det har tagit flera timmar.

det är så jävla skönt att vara ledig. det regnar och är kallt så jag tänker inte gå ut på hela dagen. jag har inte varit hemma och lodat runt en hel dag på jättelänge. jag trivs verkligen med att bara sitta vid datorn med en filt omkring mig hela dan och pyssla med pappas blandskiva och ha youtube-maraton. jag blir aldrig uttråkad om jag är ensam och är fri att göra vad jag vill med min tid. i'd make a good filosof.

4 kommentarer:

MOA sa...

Åh, en sån dag skulle ha suttit finfint idag. Jag ser ut som ett vandrande lik (och känner mig som ett också)! Onsdagkvällar är farliga.

Anonym sa...

Word Annahita. Att softa ensam är bland det bästa som finns.

A. sa...

ja! men hallå när ska vi softa? det var jättelänge sen vi sågs..

Anonym sa...

ja vafan! jobbar bara tisdag och onsdag nästa vecka. hook me up!