söndag, september 21, 2008

fezd

haha. varför skriver man inlägg på internet när man är full? så himla onödigt. risken för att man skriver något man behöver ångra är ju överhängande. nu gick det ju rätt bra, haha, men för framtiden - note to self: håll dig borta från bloggen när du är full.

vi gick på toa på tranan. där passade jag på att antasta niotillfem-sandra som satt i baren med sin snygge man. haha jag hoppas att jag inte var jobbig.
MINA BABES! fan, vi drack så otroligt mycket, är allt gratis är man ju i princip tvungen att dricka asmycket. haha. konstigt att man inte däckade nånstans.
sprang på camilla i trappan, helt grymt! här är hon och hennes snygga vän.
utsikten som alla tog bild på. men den är väldigt o-stockholmsk. sjukt nice.
haha. så himla söt tjej.
ja och nu följer några bilder på mig och cajsa som vi tog när vi väntade på emelie i lobbyn innan vi åkte hem...


västerort var lika dimmigt utanför mitt huvud som inuti. på stationen kom min trygga och stabila man och mötte mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha. nej du var inte jobbig. jag blev mest paff :)
hejhej tillbaka!

A. sa...

haha, vad skönt! man känner sig ofta besvärlig när man hälsar på folk som inte vet vem man är.