torsdag, augusti 14, 2008

yore



imorgon ska jag provjobba på 118 800 och jag upptäckte att en av irans gamla utrikesministrar har samma efternamn som jag. tänk om jag är släkt med en stadsman och tillika upprorsmakare! fan vad ballt det vore. speciellt med tanke på att josef stalin inte ville veta av mig.

för övrigt var vi inte på rätt humör för att se färdigt there will be blood, nisse bakade bröd istället och jag gjorde en soppa, sen skulle jag hasta iväg på den där intervjun. så småningom sammanstrålade ett gäng på little persia för att hänga med åke som äntligen är hemma från australien. han är precis som vanligt, förutom att håret är kortare och han pratar mer. jag och nisse fick med oss henke & åke hem, men jag somnade efter en timme och märkte inte att de gick hem i gryningen.

1 kommentarer:

Anonym sa...

haha stalin-grejen! :D <3