fredag, augusti 08, 2008

värsta festen

ikväll är jag ett busy bee! det är ju den där perversa stockholmsfesten idag, bara för att dagens datum råkar vara stockholms riktnummer upprepat tre gånger efter varandra. iallafall står hela staden i lågor och det är massa grejer jag ska hinna göra;

- först ska emelie ta med mig till nån slags fecke på sneakers 'n' stuff och gratisöl är gott, plus att jag är trött på alla skitnödiga fashionfester, så lite sneakers och polyesterjackor känns på sin plats
- boris spelar på medis, de är sjukligt nog förband åt jävla BUZZCOCKS! mina tonårshjältar! helt sjukt. ja, dit ska jag iallafall.
- sen så fyller evert år idag så jag ska försöka hinna dit också, innan;
- jag, cajsa, julia och emelie drar till trädgården där hennes andreas vänder vax ikväll

puh! efter veckor i träda ska mina lurviga skakas ordentligt ikväll, verkar det som. har inte rört mig utomhus särskilt mycket sen helgen som gick, då jag praktiskt taget LEVDE utomhus. balansen måste väl återupprättas. gud, jag hoppas att jag orkar. sov inte så jättebra inatt. ah well, måste klä på mig. emelie, ät upp din tortellini och ring mig nån gång!

0 kommentarer: