fredag, augusti 15, 2008

nu jävlar

okej så idag provjobbade jag, det gick skitbra. både jag och de blev nöjda. men däremot blev det inte så mycket dötid, hade knappt tid att äta min lunch på de ynka 20 minuterna man får avsätta för att äta. ska jobba hela helgen också, plus hela nästnästa vecka. puh!

nu ska jag iväg på vice-fest med emelie och cajsa! ska bara kamma mittbena, ta på mig mina tjockbågade ray-banglasögon, måla naglarna neonrosa och ta på mig något i over-size från monki (men låtsas att det är alexander wang) så är jag good to go!

word to your mother! XOXO.

8 kommentarer:

Anonym sa...

jag hoppas att du inte provjobbade gratis! *facklig representant*

A. sa...

ja och nej kan man väl säga! jag var där 09:30 - 17:00, de tre första timmarna var nån slags introduktion, fick sitta bredvid chefen och lära mig lite om vad det är som gäller. resten var betald tid. är det som det ska?

alltså grymt att vara facklig representant! sjukt viktigt på så många sätt och vis. GO UNION GO!

Anonym sa...

facket borde verkligen rensa upp lite hära... /nathan

A. sa...

LOL! är det så? jag fick intrycket av att de var rätt ordentliga. speciellt om man jämför med andra arbetsgivare jag haft...

Anonym sa...

nu ångra jag mig! tänk om chefen ser detta och kickar mig!!!
nämen det är väl det där med lunchen som är lite tveksamt mest.
/nathan

A. sa...

nej, hur skulle han hitta hit? om han kickar dig för att du är kritisk till den korta lunchen är det fan inte ett jobb som är värt att hålla sig till. men chefen förklarar den korta lunchen med att de inte har kommit på något smart system ännu... hoppas de fixar nåt snart, fick ont i magen igår för att jag åt så snabbt...
kan ju glömma att micra maten, det tar för lång tid... :///

MOA sa...

Hahaha, åh, jag hittade just hit till din blogg - I LOVE IT! Du är klockren.

A. sa...

:D :D :D

wow, vad glad jag blir! GRACIAS CHICA!