måndag, augusti 11, 2008

love train



idag har jag varit ute på jakt efter jobb, lämnade in mitt cv på 22 ställen. åtminstone EN av dem borde RIMLIGTVIS nappa, känns det som. det är ju inte direkt som att jag är ex-con eller missbrukare, har varit med i en dokusåpa eller spydde ner den personalansvarige... det är inget större fel på mig, tycker jag. jag borde verkligen få ett jobb. håller tummarna. du får gärna också göra det. ska följa upp några av cv:na under veckan för att se hur det gick.

2 kommentarer:

masha sa...

på tal om bowie, du borde se filmen the hunger. han är med i den, likaså catherine deneuve. filmen är så himla snygg. 80-talet at its finest liksom. plus vampyrtema med en dos av lesboerotik.

A. sa...

whut? whut? the hunger? hur kan jag inte ha hört talas om den?

shit, och jag som just har blivit het på vampyrer efter att ha läst låt den rätte komma in, och med lite lez fun blir allting bara vackrare och mer sevärt! tack för tipset! sätter igång och tankar ASAP.