fredag, maj 23, 2008

the truth



nu har vi bara sista avsnittet kvar av arkiv x. igår kväll började vi se det, men hann bara fram till vinjetten innan jag styrde av det och gick och la mig istället. jag vill inte se det, för det betyder ju att efter det är allting slut. det här är myntets baksida, med teveserier man älskar, de är ett sånt tydligt exempel på att ALLTING tar slut. jag vill inte att det jämt ska ta slut! jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte!

så himla barnsligt egentligen. men jag kan inte förneka att det faktiskt är så jag känner. att jag hellre skjuter upp tittandet av det sista avsnittet än att runda av, bara för att få känna att jag fortfarande har något kul att se fram emot. måste hitta en ny teve-serie som är grym. och jag stryker lost, O.C, dexter, six feet under, nip/tuck och desperate housewives direkt. jag får inga sköna vibbar från dem. har tittat lite på big love sen SVT började visa hela serien från början, men jag fastnade tyvärr inte. men det är kul att höra chloé sevigny prata. haha. hennes karaktär är exakt som jag; svartsjuk, intolerant och missunnsam.

de nya gossip girl-avsnitten kanske är schyssta. chuck bass for president! åh, han är så snygg. på det där fula, lite tillplattade, sättet. mmm.

0 kommentarer: