söndag, maj 25, 2008

spending warm summer days indoors

har det varit en fin dag idag? med sol och värme? jag vet inte. jag har varit inne hela dagen. vaknade vid sju, stökade omkring i några timmar och somnade igen vid ett-tiden, och vaknade inte förrän vid fem. jag hatar verkligen när det händer. blir så nedslagen varje gång jag inser att jag sovit bort halva dagen, idag känns det extra mycket just eftersom det verkar ha varit bra väder.

ett totalt meningslöst inlägg. förlåt. men inget särskilt har hänt. förutom att charlotte perelli förlorade stort igår, vilket är en skandal! hon hade ju helt ärligt tävlingens bästa låt. jag hade lätt tippat på topp fem iallafall. men nej. det finns bara en förklaring; europa har ingen smak.

sitter och försöker göra en hemsida till pappas företag för typ tredje gången nu. kan inte avsluta jobbet av någon anledning. och nisses gubbe på GTA går på strippklubb. han säger "wow, they don't build them like this back home", han verkar syfta på att ryska tjejer inte är lika, hm, yppiga som amerikanska.. strippor. ingen är lika yppig som en amerikansk strippa.

ok. nu ska jag sluta snacka skit. tittar in här igen när jag har nåt att säga.

0 kommentarer: