onsdag, maj 14, 2008

mer skunknostalgi

hihi, titta här vad jag hittade! jag brukade fylla i massa såna här och lägga upp i min skunkdagbok. fan, jag var mycket bättre på att blogga då. nu känns det så stelt och kontrollerat, som en tidning nästan. då brydde jag mig inte om ifall ingen fattade vad jag skrev. oh well. here goes:

FOUR JOBS YOU'VE HAD IN YOUR LIFE
1. tidningsutdelare i mitt kvarter
2. vårdbiträde på ett ålderdomshem i kista
3. dagisfröken i mitt kvarter
4. frukostvärdinna på grand hôtel

FOUR MOVIES YOU COULD WATCH OVER AND OVER
1. persepolis
2. zoolander
3. kvinnor på gränsen till nervsammanbrott
4. amarcord

FOUR CITIES YOU'VE LIVED IN:
1. stockholm
2. -
3. -
4. -

FOUR TV SHOWS YOU LOVE TO WATCH
1. seinfeld
2. x-files
3. SATC
4. curb your enthusiasm

FOUR PLACES ABROAD YOU'VE BEEN TO:
1. barcelona
2. berlin
3. s:t petersburg + novgorod
4. "grekland '98"

FOUR PLACES I'D RATHER BE RIGHT NOW:
1. i duschen
2. på landet
3. i någons kram
4. på en cykel

haha, jag har knappt ändrat på nånting. jag är samma person som jag var för två år sen, då inlägget med de här frågorna skrevs... jesus.



haha. vilken kul tjej jag var förr:
"ikväll har min klass sin studentskiva på mango bar, jag vet inte riktigt vad jag ska vara; peppad eller oroad. jag vill verkligen inte bli utsatt för lambo och skämma ut mig inför mig själv, och pappa också för den delen. den som först ropar "annahita på bordet" har därmed befäst sin illvilja i evigheten och förtjänar prygel. jag hatar lambo och alla som idkar det."
också saxat från min gamla skunk.

0 kommentarer: