onsdag, maj 28, 2008

cheese

anledningen till att jag inte har skrivit åtta inlägg per dag de senaste dagarna är att jag har jobbat en massa. jag är helt golvad när jag kommer hem, och ganska av på barn på barn i största allmänhet just nu, men dagarna går snabbt och de vuxna är fina. dessutom kommer det kännas ännu bättre vid nästa löning.

och på tal om barn, jag kom att tänka på det givna undantaget för min aversion gentemot ilskna illbattingar med snor i pannan - min älskade lillebror. jag introducerade honom till pingu idag och det finns ingenting i världen som kan få mig att byta bort hans skratt när han såg den språkligt efterblivna/multibegåvade pingvinen klafsa omkring på isen som egentligen är lera. vad man inte skulle ge för att vara 2 år igen.

bäst att säga godnatt nu, innan kvälls-sentimentaliteten blir ännu svårare att maskera (har jag ens försökt? haha.)

godnatt.

0 kommentarer: