torsdag, april 17, 2008

a taste of honey


mitt bästa humör på ett hässelbytåg. min käke ser så grottig ut på nåt sätt!


jag älskar tiden på året då man går och vältrar sig i alla "årets första". ni vet, årets första lunch utomhus, årets första glass, årets första för-varmt-för-halsduk. det här är årets första flygplan med vimpelsläp.


folkanhusets kadaver på östermalmstorg.


gula liljor.


jag gick till agent provocateur idag, jag har aldrig varit där förr så jag tänkte kolla vad all the fuss is about. vågade inte gå in riktigt, men jag stod i skyltfönstret och stirrade och tog bilder, så jag tror att jag kom undan med värdigheten i behåll ändå...


men skyltdockan förlorade sin värdighet med den här bilden. om nu en agent provocateur-docka har nån värdighet.


boudoir.


"sexig inredning".


inte så sexig färdlektyr.


min nya isabella blow-hatt.

0 kommentarer: