lördag, april 12, 2008

pink house

jag har nyss varit i vällingby centrum igen, skulle byta några kuddar på indiska. när jag kom ut på torget var det första jag såg ett enormt ljusrosa tält med texten PINK HOUSE i stora vita bokstäver. mitt på vällingby torg har ett girlie heaven uppenbarat sig, jag kunde knappt tro mina ögon. hello kitty och pucca och annat japansk tjafs så långt ögat når:



de hade hur många olika hårspännen och snoddar som helst! jag är på jakt efter snoddar med runda plastkulor på, som man hade när man var liten, såna här typ. jag blir gravt nostalgisk. finns det någon som vet var man hittar såna? de fanns med i nåt litet set med en hårborste och en spegel i en butik på odengatan, men jag hade ingen lust att betala 250 kr för hela paketet när jag bara ville ha snoddarna.


till slut slet jag mig från det rosa tältet och slutförde uppdraget. fick med mig de där kuddarna hem. haha, som om någon bryr sig om vilka kuddar jag köpte.

0 kommentarer: