söndag, mars 16, 2008

hot tranny mess!

jag måste uppmärksamma er på en person som jag har väldigt svårt för att presentera. en kväll i oktober fann hon mig iallafall, minns inte riktigt hur, men hon har gjort ett permanent intryck på mig. hon är en teaterapa med en ofelbar känsla för stil och ansiktsdrag mejslade ur guld. hon är 22 år gammal men hon har aldrig slutat gräva i mormors utklädningslåda och hon är en av de snyggaste människorna jag någonsin sett. så, without further due, i give to you, vanity stanwyck:








hon är egentligen en han och antagligen världens snyggaste och mest smakfulla transvestit. det här är antagligen första gången jag skriver orden 'smakfull' och 'transvestit' i samma mening, de är inte direkt den goda smakens beskyddare om man säger så. de har liksom en tendens att överdriva. men inte vanity stanwyck. det känns lite snopet att en "kille" (jag tror inte att vanity har sina man-bits kvar) gör hela tjej-grejen bättre än jag. hon har också en fäbless för att göra egna musikvideor av golden oldies, gaydiscohits och folkmusik av olika slag, de är sjukt fina och roliga - även om det är väldigt tydligt att redigeringen kom till under en amatörs hand. kolla på dem på joeletaxi @ youtube.

0 kommentarer: